Tuesday, December 1, 2009

Selamat Hari Lahir

0 comments
Hari ni dah masuk hari ketiga hujan lebat selepas hari raya haji.lebatnya tak terkata.sehingga memaksa aku jadi "penyamun baju hujan."kah kah kah..sori  la,terpaksa..bila lah guru besar aku nak buat atap utk susur masuk ke makmal komputer nie.semalam seharian aku duk di pejabat sekolah buat keje aku kat sana.hari ni,cukuplah..malas den nak gi opis...hujan yang mencurah2 membuatkan aku kesejukan dan rasa sekadar mengadap pc sudah cukuplah untuk hari ni.hehehe...
Hari Raya Haji yg dah berlalu sgt menarik bagi aku..kitorang raikan hari jadi mak aku genap 65 tahun.tarikh masehi dan hijrah pun sama,27 November dan 10 Zulhijjah.bertepatan dgn hari lahir mak yg sebenarnya.







 dan korang nak tau ape hadiahnya?mesin nyorrr tu...benda yg sgt bermakn dlm hidup mak aku.semlm hujan lebat,mak aku tgk jer mesin nyor tu.pastu katanya, mesin baru doh,tapi tadop nyor nak mesin..hahha...mana nak cari hujan2 nie.aku pun beli santan segera jer..semoga mak aku terus sihat dan sihat....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails