Tuesday, December 8, 2009

Simpatinye...

0 comments

hari ni rasa sedikit down nak menulis..tapi di petang yg agak hangat sehangat hati aku yg agak2 lebih hangat daripada biasa ni..aku di ganggu gugat oleh si cute ni haaa...simpati pulak aku menengoknya..walaupun rupamu tidak ku kenang, tetapi lubang hidungmu yg sejuk itu meruntun hatiku..tengok tu, lapar punye pasal jilat badan sendiri pun kira ok laa...


dah seminggu aku kesian tgk dia, cm x berkesempatan lagi nak bawak balik..hari ni aku niat nak bawa balik kucing ni yang aku nak daftarkan dia punye IC  sebagai Bubu. maklumlah waktu cuti sekolah mcm ni, kantin pun tak dibuka. so kaum sejenis Bubu ni tak ada sumber makanan melainkan dengan belas ihsan manusia sekeliling ataupun hasil rompakan diorang. hehehe..
kesian dah kurus nie..aku kena cari kotak dulu, sebab Bubu ni menikus skit. lelangit dia pun hitam. buatnya dia melompat aku tengah bawak keta, memang haru biru duniaku..ni dari tadi duk berlilit kat kaki aku. kesian Bubu..tunggu yer Bubu..dah taklama lagi nak balik...nanti acucu bagi makan. a'ah pun ade kat rumah tu boleh bagi Bubu makan...



akhirnya ia tido2 kucing..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails