Sunday, December 13, 2009

Selamat Pengantin Baru

4 comments
Rasanya tak terlewat lagi aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Kak Daa..sory coz xdapat datang ke majlis ritu...hope both of you will be happy ever after..



 gambar ni di ambil dari blog k.awin. credit to u k.awin..hehe..

Selamat Pengantin Baru juga diucapkan kepada Norasyikin dan Hafis yang telahpun selamat dinikahkan pada 11 Disember 2009 yg lalu...aku doakan semoga jodoh diorang berkekalan ke akhir hayat...amiinn....


4 comments:

g-ah says:
December 13, 2009 at 6:51 PM

hehehehe.... pomot etek hok dok kawen lagi tuh...

sYu says:
December 13, 2009 at 7:42 PM

plus+++ yg baju kuning di tepi pengantin pempuan tu namanya g-ah, masih mencari2 cari lagi..ibu2 bapak2 siapa yg punya anak bilang aku aku sedang mau..mau kawin...lalalala...

Tengku Norazuwin says:
December 14, 2009 at 7:27 PM

oooo...curik gamabr kat blog org eaaa..nak kene tarik telinga ni..hahahhahaha

sYu says:
December 14, 2009 at 11:06 PM

hahaha..hutang dulu laa

Related Posts with Thumbnails