Wednesday, December 30, 2009

Laman Komuniti Blogger Malaysia

3 comments

aku selalu masuk kat blog nescafeaissatu, aku suka sebab blog tu best. entri aku kali ni pun hasil daripada pembacaan aku dari blog nescafeaissatu jugak. aku yang masih baru dengan selok belok blogging ni memang banyak merujuk pada blog yang lebih baik. kat sini aku nak share satu cara macamana korang nak promote blog to public. masuk laman komuniti gengblogger.
klik pada daftar untuk mendaftar blog anda dalam laman gengblogger
gunakan akaun facebook tau..pastu klik pada Ping Blog Anda..kemudian dengan bangganya entri pada blog anda akan terpapar di laman tersebut. cube lah dulu..aku berterima kasih pada ko  nescafeaissatu.

3 comments:

Eldy Voon says:
December 30, 2009 at 8:20 PM

Welcome to gengblogger !

sYu says:
December 30, 2009 at 8:36 PM

yeah! really interesting!

akubiomed says:
December 13, 2010 at 9:06 AM

Rupanya ada juga komuniti blogger di Malaysia.

Related Posts with Thumbnails