Monday, January 11, 2010

Mari Jadi Blogger Prihatin

0 comments


aku ada terbaca entri berkenaan kempen ni di Gengblogger dalam banyak jugak la blog aku dah tak ingat.tapi yang latest sebelum aku masukkan post ni sebagai tanda prihatin adalah di laman blog Nescafeais. bukan aku tanak letak, tapi aku yang mmg tak terer dalam dunia blog ni tak tau macamana nak ambik Ribbon Blogger We Care ni dan masukkan kat blog aku.tapi entah mcmana lps baca blog lu wahai Nescafeais aku bleh dpt inspirasi nak pegi kat blog Hydir. lu memang otai bro..hehe..

Ribbon ini adalah sebagai tanda support dan keprihatinan blogger kepada seorang blogger yang disebut dalam blog sdra Hydir  iaitu En Megat. korang boleh membaca dengan lebih lanjut di laman blog En.Megat dalan entri :Tangisan Aku, Isteri dan Anak2.
aku jugak turut memasukkan blog En. Megat dalam link blogger di side bar blog ni sebab aku rasa byk yang menarik kat dalam tu.

Mari kita sama2 berkempen, letakkan Ribbon Blogger We Care dan setiap blog yang meletakkan Ribbon ini akan menyumbang RM1 kepada En. Megat dengan tajaan kbsoccernet.

korang juga boleh menyumbang melalui :

No Akaun CIMB – 0123 0015 4575 21
No Akaun Maybank – 1010 7541 8124
Nama Penuh – Faisal Amirul Othman




0 comments:

Related Posts with Thumbnails