Monday, January 11, 2010

Aneh di AJL 24

0 comments
Aku baru je ping blog di Gengblogger bila aku nampak entri berkaitan entiti aneh di malam AJL ke 24 baru2 ni.entri asalnya di laman blog Klubbkidd memaparkan gambar objek aneh yang kelihatan di bahagian atas stadium di mana acara tersebut berlangsung.


nak kata percaya sangat atau tak percaya sangat tu tidakla..tapi kita tak lehla nafikan kewujudan makhluk2 halus di samping kewujudan makhluk2 kasar yg selalu membuat kemurkaan di muka bumi ni kan. menurut Klubbkidd entiti tersebut telah dirakamkan menggunakan kamera peribadinya, so gambar tersebut telah cuba dibesarkan dan di clear up menggunakan Adobe Photoshop.
Objek yang dimaksudkan tu berada di atas 'b' yang kedua dalam gambar di sebelah. cuba korang perhatikan, ada kan?isnya berwarna putih.nampak mcm orang jugakla bentuknya. menurut Klubbkidd lagi, beliau dan beberapa orang kawan telah melihat objek itu yang seakan melambai2 dan merenung ke arah penonton. tak pulak dinyatakan berapa lama objek tersebut kelihatan. kat bawah pulak adalah close-up gambar tersebut.diorang jgk dah refer pada production house tv3 berkenaan perkara tersebut..dan ini adalah hasil dr kajian yg telah dilakukan:




a. Bahagian beam dia dok tuh, terlalu jauh dari tempat bebudak penari Faizal yang pakai harness gayut. They came down in the middle of the stage area, above the pit that had hydraulics to lower or raise performers. This was right above the front end of the stage near the audience.

b. Tidak kelihatan kelibat pon orang lain - dan tak mungkin dancer unsupervised alone kalao betol. There had to be a technical/production person to act as a spotter and there was none. Besides, point a. pon da buktikan it's not a dancer.

c. Tempat itu terlalu jauh kedepan, memandangkan dia da keluar zon pentas, dan tidak ada staff production yang akan ke sana sebab tak ada kena mengena atau fungsi. On top of that - orang production akan pakai warna hitam sahaja.

d. Memang juga disahkan itu bukan pakaian penari Faizal.


haa...macamana korang rasa?mungkin peminat Faizal Tahir la kot...

p/s: sekali aku rasa cam misteri nusantara je taip artikel camni.hehehe 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails