Monday, February 22, 2010

Sayangnya Tuhan Pada Aku..

0 comments
kerdilnya aku di sisi Dia, apapun aku lakukan di atas muka bumi ni rupanya sayang sungguh Tuhan pada aku..
hari ni mcm biasa aku pegi keje, tapi ada kelainan yg aku rasakan..entah dr mana ketenangan tu datang...mungkinkah drpd 4 bijik karipap comel yg aku telan kejap td?

entahlaa...yang pasti, karipap tu sgt sedap...hahaha..dh lame xmakan awal pagi mcm kebiasaan aku sebelum ni..skang kebiasaan aku dh dtg balik seperti sediakala..agungnya kuasamu Tuhan, memberi aku rasa ketenangan dan kekuatan..ditambah lagi kasih sayang drp semua org yang menghargai aku...dari itu, aku lebih menghargai erti sebuah kebahagiaan yg hakiki...

dalam pd aku terkedu dgn dugaan tuhan, masih sempat lagi Dia memberi aku pelbagai kasih sayang..saat ini, bertuahnya aku dengan limpahan kasih sayang dan perhatian yang tak terhingga drp insan2 sekelilingku...especially ibu aku, adik beradikku, keluargaku dan keluarga orglain juga..tak lupa kawan2 yang sentiasa berada di sisi menemani aku dalam gelak dan tangis..sememangnya dari dulu aku tak pernah kekurangan sahabat yang setia..mungkin dengan kesetiaan aku dlm menghargai sahabat, maka aku mendapat pulangan yang sama selama ini..dari itu, sungguh aku percaya, apa yg kita berikan, pasti kita akan dapat semula balasannya..tidak kira sama ada baik atau buruk...itu pasti..

adei..batuk lagi aku..dh pening ngadap benda alah ni, baik aku tolong cikgu siapkan hiasan utk perarakan hari sukan...sentuhan aku bisa memantopkan lagi.huhu...bye...




0 comments:

Related Posts with Thumbnails